luni, 24 octombrie 2011

Despre viata si trairi...

Viata...e un dar, un dar pe care uitam sa il apreciem. Ne conformam in rutina de zi cu zi  si uitam sa ne traim viata. Uitam sa ne bucuram de micile amanunte, de "condimentele" ei, uitam sa luptam pentru idealurile noastre si ne multumim cu ceea ce avem.
Fiecare om are viziunea lui asupra acestor amanunte. Eu ador muzica si intotdeauna a fost parte din viata mea. Ascult muzica in functie de trairile mele si intotdeauna ma face sa ma simt bine, sa ascult si sa ma regasesc in ceea ce ascult. Ascultand muzica, "evadez" spre un taram sublim, un taram de vis care m-a inteles mereu.
Vreau sa ma regasesc, sa explorez si sa imi traiesc viata la dimensiuni pe care nu le-am descoperit pana acum.
Vreau sa imi traiesc viata! :)

2 comentarii:

  1. Viata chiar e un dar minunat primit de la D-zeu si e pacat s-o irosim! So, let's live our life to the maximum!!!

    RăspundețiȘtergere